loading...

ترمومتر لیزری | ترمومتر | خرید ترمومتر لیزری

بازدید : 9
سه شنبه 4 بهمن 1401 زمان : 23:21


ترمومتر چیست؟
دوراندیشی از دمای اطراف یا اشیا در دنیای امروز در زمینه ی ها بسیار زیادی کاربرد دارد، از موردها بی آلایش ای مانند اندازه گیری دمای بدن بشر در پزشکی و اندازه گیری دمای اتاق گرفته تا مورد ها پیشرفته آن که در انواع متعدد صنایع کاربرد دارد. حتی کاربردهای اختر فیزیکی آن مانند اندازه گیری دمای سطح ستارگان که بوسیله طیف سنجی اجرا می گردد. ترمومتر یا دماسنج ابزاری برای اندازه گیری است که از قبل مورد استفاده آدم بوده می باشد. ترمومتر یا دماسنج از پیشین تا کنون به واسطه توسعه و گسترش تکنولوژی تغییرات زیادی ترمومتر داشت میباشد از اولین ترمومترهای جیواه ای که از فرصت انقلاب صنعتی و حتی قبل از آن گزینه استفاده قرار میگرفته میباشد تا به مرور ترمومترهای الکی، گازی و غیره. امروزه ترمومترها بنا به طیف تعالی موارد مصرفی که دارند تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند که از آن پاراگراف می‌توان به مورد ها پایین اشاره کرد :

لیزری
دیجیتال
عقربه ای
جیوه ای
بی متال
ترموکوپل ها
الکلی
به صورت کلی ترمومترها به دو دسته تماسی و غیر تماسی تقسیم بندی می گردند.
به دنبال به معرفی اشکال پرشین ابزار دقیق ترمومتر تماسی و ترمومتر غیر تماسی خوا هیم پرداخت :

ترمومتر تماسی:

در مواردی که برای اندازه گیری دما تو می بایست تماس بدون واسطه در بین شیء مورد نظر برقرار شود از ترمومترهای تماسی استفاده می شود. ترمومترهای جیوه ای، الکلی ، ترموکوپل ها از این نوع میباشند.

ترمومتر غیر تماسی :


در مواردی که قابلیت برقراری تماس بدون واسطه با محل مورد نظر برای اندازه گیری دما وجود ندارد از ترمومترهای غیر تماسی استعمال می‌شود. این نوع ترمومترها امروزه کاربردهای فراوانی در صنعت و پزشکی پیدا کرده اند مانند استفاده از آنها در کوره ها، دیگ های بخار ، فلزات مذاب و مواردی که نزدیک شدن به محل اندازه گیری دما میتواند برای آدم خطرآفرین باشد.
ترمومتر چیست؟
ابزاری میباشد که دما یا گرادیان دمایی را اندازه می‌گیرد. یک ترمومتر دارای دو عنصر اصلی و اصلی می باشد:

1- سنسور دما ( از جمله حباب یک دماسنج جیوه ای یا سنسور دیجیتال در یک ترمومتر مادون قرمز) که در آن با تغییر و تحول دما ، تغییراتی شکل میدهد.

2- برخی راه‌های تبدیل این تغییر به یک مقدار عددی ( به عنوان مثال مقیاس قابل مشاهده روی یک ترمومتر جیوه ای یا بازخوانی دیجیتال روی یک مدل ترمومتر مادون قرمز)

ترمومتر ها به طور بلندمرتبه در تکنولوژی و صنعت به خواسته تفحص بر فرآیندها، هواشناسی ، پزشکی و در تحقیقات علمی آیتم به کار گیری قرار میگیرند.

اشکال ترمومتر
هرکسی در یک یا یک سری گزینه از ترمومتر به کارگیری کرده است، هر مورد از ما دستکم برای یک بار از ترمومتر ها در زندگی خود به کار گیری کرده ایم به عنوان مثال برای گزینش آب و هوای بیرون ، یا برای اندازه گیری دمای بدن.

نام ترمومترها از تلفیق دو کلمه و واژه لاتین با هم حاصل می‌شود، “ترمو” به معنی گرما و “متر” به معنی ابزار اندازه گیری که زمانی با هم ادغام می شوند به معنی ابزاری است که گرما را اندازه میگیرد.

به خواسته بیان دما در فرمت عددی ترمومترها از سکو سلسیوس (c) یا فارنهایت (f) استعمال می کنند، استفاده اساسی ترمومتر در اندازه گیری دما می‌باشد.

شما می‌توانید دمای بخش اعظمی از مفاد را برای آماده ساختن اطلاعات موثر درباره پیرامون و خودتان اندازه گیری نمایید، همچنین ترمومترها در بحث علم وتولید برای اندازه گیری دمای فلزات مختلف ، مایعات ، گازها و دیگر متریال ها مورد به کار گیری قرار می‌گیرند.

بسته به حوزه به کارگیری و مکانیسم تعیین دما ، اشکال مختلفی از ترمومتر ها وجود دارند، امروزه گونه های مختلف ترمومترها در بازار جان دار می‌باشند.

قبل از اینکه خرید خود را ایفا دهید اصلی می‌باشد تا از طیف وسیعی از محصولاتی که در دسترس اند ، آگاه باشید، همچنین شما می بایست نوع ترمومتر مناسب برای اشکال متعدد کاربردها را ادراک کرده و در حیث بگیرید.

می توانید با کلیک کردن بر روی ترمومتر ویکا / ترمومتر الکلی مختصات و قیمت سایر محصول ها را ملاحظه کنید.

ترمومترهای پروب
ترمومتر های پروب یکی از معمول ترین اشکال ترمومترها می‌باشند، آنها دمای مایعات و نمونه های نیمه جامد را میدهند، اغلب پروب با یک اتومات نوک تیز مجهز شده که آنها‌را برای نفوذ و غوطه وری مناسب می سازد. آن ها برای به کار گیری در بیزنس برای تست بهداشت ، خرده فروشی و آزمایشگاه ها موثر می باشند. معمولا دو نوع در دسترس می‌باشند. پروب های ثابت که یک ساختار خودکار مانند را ارائه کرده و اکثر اوقات برای استفاده بی آلایش تر و ارزان تر می باشند.

پروب های سیمی که اکثر زمان ها با دست‌کم یک کابل متری و ویژگی های اضافی بغرنج ترند. طراحی های تاشو ، آلارم ها ، و یک مجموعه کلی از مختصات در دسترس هستند، در شرایطی‌که از این ترمومتر در یک گوشه و کنار حرفه‌ای به کارگیری می شود ، کالیبراسیون قابل ردیابی چیزی هست که ما به شدت سفارش می کنیم.

ترمومتر1
مزایای ترمومترهای پروب
شل برای به کار گیری با شیت نمایش های بی آلایش
قابل حمل بودن
مختلف بودن پروب ها در اندازه ، متریال و قابلیت مانور
پروب های سیمی برای به حداکثر رساندن به کار گیری
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


ترمومترهای مادون قرمز
ترمومتر های مادون قرمز یکی از انواع ترمومترها برای اندازه گیری به صورت غیر تماسی اند، ویژگی سوای تماس سبب ساز شده که آن‌ها بهترین ابزار برای اندازه گیری دماهای سطحی بسیار بالا و ذیل باشند. برای آن ها متداول میباشد که مشتمل بر یک سیستم هدفمند لیزری باشند که برای آرم دادن راس حوزه‌ اندازه گیری طراحی گردیده‌است، جدا از تمامی ترمومترها ، آن ها به دلیل ابهام هایی برای مثال اندازه نقطه ای و انتشار انرژی به عنوان تابش حرارتی برای استعمال بغرنج ترند.

آن ها در مکان هایی به عنوان مثال بیزنس خودرو و سیستم های تهویه هوا استفاده میشوند، آن ها همچنین در فرآیندهای ساخت که دربرگیرنده دماهای شدید اند ، استعمال می‌شوند، کالیبراسیون قابل ردیابی و همچنین فهم واضحی از اندازه نقطه ای و میزان تکثیر در‌این دستگاه ها پیشنهاد می شود.

ترمومتر2

مزایای ترمومترهای مادون قرمز
نحوه غیر تماسی قابلیت اندازه گیری دماهای شدید به صورت امن را امکان پذیر می کند.
اندازه گیری ها با کشیدن یک ماشه انجام میگردند.
سیستم های هدفمند لیزری امکان قرار گیری دقیق سنسور را مهیا می کند.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


ترمومترهای نوع K
ترمومتر های نوع K یک کدام از انواع تخصصی ترمومترها می باشند، آن ها با دماهای شدید مواجه اند و بیشتر در آزمایشگاه ها و صنعت متداول اند، این نوع ابزارها برای کاربردهایی که نیاز به دقت بالا دارا‌هستند مناسب هستند.

ویژگی قابل توجه اکثر آن ها توان تسهیل طیف وسیعی از پلاگ قابل ردوبدل در پروب هاست، در واقع نوع K به ترکیب فلز پروب اشاره دارد. هر پروب هدف خاصی دارد.

این ترمومترها به تیم هایی با پروب های هوا ، مایع ،پروب های نفوذی و پروب های سطح تقسیم میشوند. در صورتیکه شما تعدادی نرم‌افزار در یک فضا حرفه‌ای دارید ، بهترین گزینش ترمومترهای نوع K هستند.

مدل هایی با سنسورهای چندگانه قابلیت و امکان قرائت به صورت مقایسه ای را فراهم می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید پروب های خروجی ترمومتر را احتساب فرمایید، به دلیل اینکه در این ابزار به دقت بالایی نیاز است ، همیشه به کالیبراسیون سفارش میشود.

ترمومتر 3

مزایای ترمومترهای نوع K
محدوده های اندازه گیری دمایی والا
توجه بالا
زمان های پاسخ اندازه گیری سریع
پروب های قابل بده بستان مناسب برای هر کاربرد
مدل های سنسور دوگانه ارائه کننده خواندن مقایسه ای
مختلف بودن پروب ها در اندازه ، متریال و امکان مانور
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و توجه


دیتا لاگرهای دمایی
دیتالاگرهای دمایی قابلیت ثبت اندازه گیری دما به صورت پیوسته را فراهم می کنند. هنگامی که فعال می‌شوند ، دما را در فواصل هنگامی از پیش تعیین شده ثبت کرده و سپس در خیال و خاطر ذخیره می کنند.

معمول میباشد که داده ها بارگیری شده و روی یک نمودار مشاهده شوند اما برخی ابزارها ، داده ها را در طی حقیقی نمایش می‌دهند. بیشتر ابزارها با هر کامپیوتر ، لپ تاپ و تبلت ای سازگار اند. طراحی آنها قابلیت و امکان ردیابی سطح ها گرمایی در نقاط بحرانی که در آن بایستی دمای ثابت وجود داشته باشد را آماده می کند.

مکان های متداول برای یافتن آن ها در اتاق های ذخیره سازی ، حمل و نقل و آزمایشگاه ها می باشند. انواع ترمومتر ها که دارای نقش های حیاتی میباشند مانند این نوع ترمومتر بایستی همیشه کالیبره شوند.

ترمومتر 4

مزایای دیتا لاگرهای دمایی
اندازه گیری های ثبت شده می‌توانند به ایمیل یا گزارشات ضمیمه شوند.
به طور معمول محدودیت های هشداردهنده برای کاربر گنجانده گردیده است.
کاربر میتواند مجال استارت و ورود به سیستم را ثبت کند.
اپلیکیشن بازرسی ارائه شده یک نمایش گرافیکی از داده ها را مهیا می کند.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و اعتنا


برچسب های جايگاه حرارت
این برچسب ها فویل های مقاوم دمایی خود چسبنده میباشند. آنان برای استعمال در فرآیندهایی که نیاز به رسیدن به مقادیر دمایی خاصی دارا هستند مانند سترون سازی به کارگیری میگردند.

برچسب ها زمانی که مقادیر دمایی بیش تر از حد است به دلیل وضوح نشان دادن بهتر می‌باشند. آن‌ها یک نحوه نسبتا ارزان و در عین فعلا موءثر برای ثبت اعتنا به طور دائمی اند.

هر قطعه فویل روی یک برچسب به یک دمای مختلف حساس می باشد و وقتی که در معرض آن محدوده قرار می گیرد تیره می‌گردد. رایج ترین مدل ها غیر قابل برگشت می باشند بدین مضمون‌ که وقتی فعال می‌شوند ، یک بار استعمال می گردند.

ترمومتر 5

مزایای برچسب های درجه حرارت
هر قطعه دارای هر دو مقدار دمایی و است.
هر برچسب نسبت به آب و روغن مقاوم میباشد.
تغییر‌و تحول رنگ غیرقابل برگشت حتی بعداز اندازه گیری دمای جسم مورد نظر
بعداز به کارگیری ، برچسب ها میتوانند خارج شده و به گزارشات الصاق شوند.
فوق العاده برای گزارش های قابل ردیابی


ترمومترهای سنسور دوگانه
این ترمومترها به دلیل نحوه ثبت و نمایش داده ها اختصاصی به فردند. مغایر بسیاری از ابزارهای دیگر ، آن ها دارای دو پروب می باشند.

این پروب ها در انواعی از فرم های متفاوت میباشند. شایع ترین تهیه ، یک پروب داخلی در خود واحد و گه گاه یک پروب خارجی از طریق سیم متصل میشود.

پروب خارجی میتواند در یک فاصله طولانی بدور از واحد قرار داده گردد. بعضی پروب های خارجی می توانند برای یک محدوده طولانی تر ، بی سیم باشند.

صفحه نمایش هر دو خواندن را به طور همزمان نشان می‌دهد که قابلیت و امکان مقایسه بدون واسطه را فراهم می کند. استفاده متداول به عنوان ترمومترهای یخچال هست. آن ها برای دستگاه های آنالوگ یک جایگزین ارزان البته با دوام ترند.


ترمومتر چیست؟
دوراندیشی از دمای اطراف یا اشیا در دنیای امروز در زمینه ی ها بسیار زیادی کاربرد دارد، از موردها بی آلایش ای مانند اندازه گیری دمای بدن بشر در پزشکی و اندازه گیری دمای اتاق گرفته تا مورد ها پیشرفته آن که در انواع متعدد صنایع کاربرد دارد. حتی کاربردهای اختر فیزیکی آن مانند اندازه گیری دمای سطح ستارگان که بوسیله طیف سنجی اجرا می گردد. ترمومتر یا دماسنج ابزاری برای اندازه گیری است که از قبل مورد استفاده آدم بوده می باشد. ترمومتر یا دماسنج از پیشین تا کنون به واسطه توسعه و گسترش تکنولوژی تغییرات زیادی ترمومتر داشت میباشد از اولین ترمومترهای جیواه ای که از فرصت انقلاب صنعتی و حتی قبل از آن گزینه استفاده قرار میگرفته میباشد تا به مرور ترمومترهای الکی، گازی و غیره. امروزه ترمومترها بنا به طیف تعالی موارد مصرفی که دارند تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند که از آن پاراگراف می‌توان به مورد ها پایین اشاره کرد :

لیزری
دیجیتال
عقربه ای
جیوه ای
بی متال
ترموکوپل ها
الکلی
به صورت کلی ترمومترها به دو دسته تماسی و غیر تماسی تقسیم بندی می گردند.
به دنبال به معرفی اشکال پرشین ابزار دقیق ترمومتر تماسی و ترمومتر غیر تماسی خوا هیم پرداخت :

ترمومتر تماسی:

در مواردی که برای اندازه گیری دما تو می بایست تماس بدون واسطه در بین شیء مورد نظر برقرار شود از ترمومترهای تماسی استفاده می شود. ترمومترهای جیوه ای، الکلی ، ترموکوپل ها از این نوع میباشند.

ترمومتر غیر تماسی :


در مواردی که قابلیت برقراری تماس بدون واسطه با محل مورد نظر برای اندازه گیری دما وجود ندارد از ترمومترهای غیر تماسی استعمال می‌شود. این نوع ترمومترها امروزه کاربردهای فراوانی در صنعت و پزشکی پیدا کرده اند مانند استفاده از آنها در کوره ها، دیگ های بخار ، فلزات مذاب و مواردی که نزدیک شدن به محل اندازه گیری دما میتواند برای آدم خطرآفرین باشد.
ترمومتر چیست؟
ابزاری میباشد که دما یا گرادیان دمایی را اندازه می‌گیرد. یک ترمومتر دارای دو عنصر اصلی و اصلی می باشد:

1- سنسور دما ( از جمله حباب یک دماسنج جیوه ای یا سنسور دیجیتال در یک ترمومتر مادون قرمز) که در آن با تغییر و تحول دما ، تغییراتی شکل میدهد.

2- برخی راه‌های تبدیل این تغییر به یک مقدار عددی ( به عنوان مثال مقیاس قابل مشاهده روی یک ترمومتر جیوه ای یا بازخوانی دیجیتال روی یک مدل ترمومتر مادون قرمز)

ترمومتر ها به طور بلندمرتبه در تکنولوژی و صنعت به خواسته تفحص بر فرآیندها، هواشناسی ، پزشکی و در تحقیقات علمی آیتم به کار گیری قرار میگیرند.

اشکال ترمومتر
هرکسی در یک یا یک سری گزینه از ترمومتر به کارگیری کرده است، هر مورد از ما دستکم برای یک بار از ترمومتر ها در زندگی خود به کار گیری کرده ایم به عنوان مثال برای گزینش آب و هوای بیرون ، یا برای اندازه گیری دمای بدن.

نام ترمومترها از تلفیق دو کلمه و واژه لاتین با هم حاصل می‌شود، “ترمو” به معنی گرما و “متر” به معنی ابزار اندازه گیری که زمانی با هم ادغام می شوند به معنی ابزاری است که گرما را اندازه میگیرد.

به خواسته بیان دما در فرمت عددی ترمومترها از سکو سلسیوس (c) یا فارنهایت (f) استعمال می کنند، استفاده اساسی ترمومتر در اندازه گیری دما می‌باشد.

شما می‌توانید دمای بخش اعظمی از مفاد را برای آماده ساختن اطلاعات موثر درباره پیرامون و خودتان اندازه گیری نمایید، همچنین ترمومترها در بحث علم وتولید برای اندازه گیری دمای فلزات مختلف ، مایعات ، گازها و دیگر متریال ها مورد به کار گیری قرار می‌گیرند.

بسته به حوزه به کارگیری و مکانیسم تعیین دما ، اشکال مختلفی از ترمومتر ها وجود دارند، امروزه گونه های مختلف ترمومترها در بازار جان دار می‌باشند.

قبل از اینکه خرید خود را ایفا دهید اصلی می‌باشد تا از طیف وسیعی از محصولاتی که در دسترس اند ، آگاه باشید، همچنین شما می بایست نوع ترمومتر مناسب برای اشکال متعدد کاربردها را ادراک کرده و در حیث بگیرید.

می توانید با کلیک کردن بر روی ترمومتر ویکا / ترمومتر الکلی مختصات و قیمت سایر محصول ها را ملاحظه کنید.

ترمومترهای پروب
ترمومتر های پروب یکی از معمول ترین اشکال ترمومترها می‌باشند، آنها دمای مایعات و نمونه های نیمه جامد را میدهند، اغلب پروب با یک اتومات نوک تیز مجهز شده که آنها‌را برای نفوذ و غوطه وری مناسب می سازد. آن ها برای به کار گیری در بیزنس برای تست بهداشت ، خرده فروشی و آزمایشگاه ها موثر می باشند. معمولا دو نوع در دسترس می‌باشند. پروب های ثابت که یک ساختار خودکار مانند را ارائه کرده و اکثر اوقات برای استفاده بی آلایش تر و ارزان تر می باشند.

پروب های سیمی که اکثر زمان ها با دست‌کم یک کابل متری و ویژگی های اضافی بغرنج ترند. طراحی های تاشو ، آلارم ها ، و یک مجموعه کلی از مختصات در دسترس هستند، در شرایطی‌که از این ترمومتر در یک گوشه و کنار حرفه‌ای به کارگیری می شود ، کالیبراسیون قابل ردیابی چیزی هست که ما به شدت سفارش می کنیم.

ترمومتر1
مزایای ترمومترهای پروب
شل برای به کار گیری با شیت نمایش های بی آلایش
قابل حمل بودن
مختلف بودن پروب ها در اندازه ، متریال و قابلیت مانور
پروب های سیمی برای به حداکثر رساندن به کار گیری
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


ترمومترهای مادون قرمز
ترمومتر های مادون قرمز یکی از انواع ترمومترها برای اندازه گیری به صورت غیر تماسی اند، ویژگی سوای تماس سبب ساز شده که آن‌ها بهترین ابزار برای اندازه گیری دماهای سطحی بسیار بالا و ذیل باشند. برای آن ها متداول میباشد که مشتمل بر یک سیستم هدفمند لیزری باشند که برای آرم دادن راس حوزه‌ اندازه گیری طراحی گردیده‌است، جدا از تمامی ترمومترها ، آن ها به دلیل ابهام هایی برای مثال اندازه نقطه ای و انتشار انرژی به عنوان تابش حرارتی برای استعمال بغرنج ترند.

آن ها در مکان هایی به عنوان مثال بیزنس خودرو و سیستم های تهویه هوا استفاده میشوند، آن ها همچنین در فرآیندهای ساخت که دربرگیرنده دماهای شدید اند ، استعمال می‌شوند، کالیبراسیون قابل ردیابی و همچنین فهم واضحی از اندازه نقطه ای و میزان تکثیر در‌این دستگاه ها پیشنهاد می شود.

ترمومتر2

مزایای ترمومترهای مادون قرمز
نحوه غیر تماسی قابلیت اندازه گیری دماهای شدید به صورت امن را امکان پذیر می کند.
اندازه گیری ها با کشیدن یک ماشه انجام میگردند.
سیستم های هدفمند لیزری امکان قرار گیری دقیق سنسور را مهیا می کند.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


ترمومترهای نوع K
ترمومتر های نوع K یک کدام از انواع تخصصی ترمومترها می باشند، آن ها با دماهای شدید مواجه اند و بیشتر در آزمایشگاه ها و صنعت متداول اند، این نوع ابزارها برای کاربردهایی که نیاز به دقت بالا دارا‌هستند مناسب هستند.

ویژگی قابل توجه اکثر آن ها توان تسهیل طیف وسیعی از پلاگ قابل ردوبدل در پروب هاست، در واقع نوع K به ترکیب فلز پروب اشاره دارد. هر پروب هدف خاصی دارد.

این ترمومترها به تیم هایی با پروب های هوا ، مایع ،پروب های نفوذی و پروب های سطح تقسیم میشوند. در صورتیکه شما تعدادی نرم‌افزار در یک فضا حرفه‌ای دارید ، بهترین گزینش ترمومترهای نوع K هستند.

مدل هایی با سنسورهای چندگانه قابلیت و امکان قرائت به صورت مقایسه ای را فراهم می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید پروب های خروجی ترمومتر را احتساب فرمایید، به دلیل اینکه در این ابزار به دقت بالایی نیاز است ، همیشه به کالیبراسیون سفارش میشود.

ترمومتر 3

مزایای ترمومترهای نوع K
محدوده های اندازه گیری دمایی والا
توجه بالا
زمان های پاسخ اندازه گیری سریع
پروب های قابل بده بستان مناسب برای هر کاربرد
مدل های سنسور دوگانه ارائه کننده خواندن مقایسه ای
مختلف بودن پروب ها در اندازه ، متریال و امکان مانور
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و توجه


دیتا لاگرهای دمایی
دیتالاگرهای دمایی قابلیت ثبت اندازه گیری دما به صورت پیوسته را فراهم می کنند. هنگامی که فعال می‌شوند ، دما را در فواصل هنگامی از پیش تعیین شده ثبت کرده و سپس در خیال و خاطر ذخیره می کنند.

معمول میباشد که داده ها بارگیری شده و روی یک نمودار مشاهده شوند اما برخی ابزارها ، داده ها را در طی حقیقی نمایش می‌دهند. بیشتر ابزارها با هر کامپیوتر ، لپ تاپ و تبلت ای سازگار اند. طراحی آنها قابلیت و امکان ردیابی سطح ها گرمایی در نقاط بحرانی که در آن بایستی دمای ثابت وجود داشته باشد را آماده می کند.

مکان های متداول برای یافتن آن ها در اتاق های ذخیره سازی ، حمل و نقل و آزمایشگاه ها می باشند. انواع ترمومتر ها که دارای نقش های حیاتی میباشند مانند این نوع ترمومتر بایستی همیشه کالیبره شوند.

ترمومتر 4

مزایای دیتا لاگرهای دمایی
اندازه گیری های ثبت شده می‌توانند به ایمیل یا گزارشات ضمیمه شوند.
به طور معمول محدودیت های هشداردهنده برای کاربر گنجانده گردیده است.
کاربر میتواند مجال استارت و ورود به سیستم را ثبت کند.
اپلیکیشن بازرسی ارائه شده یک نمایش گرافیکی از داده ها را مهیا می کند.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و اعتنا


برچسب های جايگاه حرارت
این برچسب ها فویل های مقاوم دمایی خود چسبنده میباشند. آنان برای استعمال در فرآیندهایی که نیاز به رسیدن به مقادیر دمایی خاصی دارا هستند مانند سترون سازی به کارگیری میگردند.

برچسب ها زمانی که مقادیر دمایی بیش تر از حد است به دلیل وضوح نشان دادن بهتر می‌باشند. آن‌ها یک نحوه نسبتا ارزان و در عین فعلا موءثر برای ثبت اعتنا به طور دائمی اند.

هر قطعه فویل روی یک برچسب به یک دمای مختلف حساس می باشد و وقتی که در معرض آن محدوده قرار می گیرد تیره می‌گردد. رایج ترین مدل ها غیر قابل برگشت می باشند بدین مضمون‌ که وقتی فعال می‌شوند ، یک بار استعمال می گردند.

ترمومتر 5

مزایای برچسب های درجه حرارت
هر قطعه دارای هر دو مقدار دمایی و است.
هر برچسب نسبت به آب و روغن مقاوم میباشد.
تغییر‌و تحول رنگ غیرقابل برگشت حتی بعداز اندازه گیری دمای جسم مورد نظر
بعداز به کارگیری ، برچسب ها میتوانند خارج شده و به گزارشات الصاق شوند.
فوق العاده برای گزارش های قابل ردیابی


ترمومترهای سنسور دوگانه
این ترمومترها به دلیل نحوه ثبت و نمایش داده ها اختصاصی به فردند. مغایر بسیاری از ابزارهای دیگر ، آن ها دارای دو پروب می باشند.

این پروب ها در انواعی از فرم های متفاوت میباشند. شایع ترین تهیه ، یک پروب داخلی در خود واحد و گه گاه یک پروب خارجی از طریق سیم متصل میشود.

پروب خارجی میتواند در یک فاصله طولانی بدور از واحد قرار داده گردد. بعضی پروب های خارجی می توانند برای یک محدوده طولانی تر ، بی سیم باشند.

صفحه نمایش هر دو خواندن را به طور همزمان نشان می‌دهد که قابلیت و امکان مقایسه بدون واسطه را فراهم می کند. استفاده متداول به عنوان ترمومترهای یخچال هست. آن ها برای دستگاه های آنالوگ یک جایگزین ارزان البته با دوام ترند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 3353
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی